Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dźwignia finansowa | wartość pieniądza w czasie | ROE | zapasy | weryfikacja istotności parametrów modelu | rentowność kapitału własnego | próba | produkt |

Anagram w nazewnictwie marketingowym

To rodzaj tzw. gry słów polegający na takim przestawieniu liter lub sylab jakiegoś wyrazu bądź wyrażenia, aby wyłonił się inny wyraz (wyrażenie), np. lampa - palma, Gdyni - nigdy. Uboczna i mało efektywna metoda konstruowania nazw marketingowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Anagram w nazewnictwie marketingowym

Anagram w nazewnictwie marketingowym
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 226 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii