Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ekonometria | marka firmy | socjometria | activity based costing | prognoza kosztów | emocje | krzywa podaży | kompleksowe zarządzanie jakością |

Analiza BCG - Boston Consulting Group

Wychodzi z założenia, że jednym z głównych celów strategii jest umożliwienie przedsiębiorstwu optymalnej alokacji zasobów, jakimi dysponuje, miedzy jego różne segmenty strategiczne i uzyskanie dzięki temu lepszej pozycji konkurencyjnej, widzianej całościowo.

Podstawowe założenia:
1. Oczekiwane dochody z produktów o wysokim względnym udziale w rynku będą wyższe niż z produktów o mniejszych udziałach w rynku.
2. Produkty sprzedawane na rynkach szybko rozwijających się potrzebują więcej kapitału, niż te sprzedawane na rynkach wolno rozwijających się;

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota
28 stron(-y)
Analiza statystyczna - poziom życia
20 stron(-y)
Analiza progu rentowności - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Analiza SWOT - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza SWOT przedsiębiorstwa Reebok
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Analiza BCG - Boston Consulting Group

Analiza BCG - Boston Consulting Group
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 187 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii