Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
emocje | karty płatnicze | strategia dystrybucji | wartość pieniądza w czasie | cash flow | prezentacje z finansów przedsiębiorstwa | geografia ekonomiczna | activity based costing |

Analiza image

Główna częścią analizy docelowego audytorium jest oszacowanie aktualnego wizerunku przedsiębiorstwa jego produktów i konkurencji.

Stosunek ludzi i ich sposób postępowania wobec danego obiektu są ściśle uwarunkowane ich przekonaniami. Image to zbiór przekonań myśli i wrażeń danej osoby o obiekcie.

Najpopularniejszym narzędziem analizy jest tu dyferencjał semantyczny.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Bancassurance - prezentacja
16 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Analiza image

Analiza image
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 216 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii