Wyszukiwarka serwisu

Analiza organizacji w analizie portfelowej

Jest ukierunkowana na rozpoznanie i ocenę silnych i słabych stron np.: strategicznych jednostek gospodarczych, produktów, czy projektów badawczo-rozwojowych: obecnie i w przyszłości.

Analiza wnętrza firmy powinna być zawsze dokonywana na tle głównego konkurenta, bądź firmy wzorcowej, jeśli stosujemy technikę benchmarkingu. Drugim wymiarem składowym w modelach analizy portfelowej jest zawsze wymiar opisujący stany wnętrza organizacji (np.: pozycja konkurencyjna SJG, pozycja konkurencyjna produktu, pozycja konkurencyjna projektu).

Zobacz inne referaty, opracowania i wykłady na temat Analiza organizacji w analizie portfelowej. Po pobraniu na dysk możesz je dowolnie edytować i drukować.

Ilość stron
- Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania 12
- Analiza statystyczna - poziom życia 20
- Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego 25
- Analiza sektora producentów soków owocowych 18
- Analiza SWOT - referat 10
- Analiza ekonomiczna firmy 38
- Kultura organizacji w USA 8

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Analiza organizacji w analizie portfelowej



Definicja: Promocja produktu agrturystycznego
Ocena: 8.1/10
Liczba głosów: 42

Zaloguj się, aby zagłosować