Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia reklamy | wizja | rynek dóbr i usług | motywacja pracowników | BEP | transformacja systemowa w Polsce | produkt krajowy brutto | cele zarządzania |

Analiza organizacji w analizie portfelowej


Jest ukierunkowana na rozpoznanie i ocenę silnych i słabych stron np.: strategicznych jednostek gospodarczych, produktów, czy projektów badawczo-rozwojowych: obecnie i w przyszłości.

Analiza wnętrza firmy powinna być zawsze dokonywana na tle głównego konkurenta, bądź firmy wzorcowej, jeśli stosujemy technikę benchmarkingu. Drugim wymiarem składowym w modelach analizy portfelowej jest zawsze wymiar opisujący stany wnętrza organizacji (np.: pozycja konkurencyjna SJG, pozycja konkurencyjna produktu, pozycja konkurencyjna projektu).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza portfelowa produktów dla celów określenia pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa (⭐bibliografia ⭐przypisy)
77 stron(-y)
Analiza SWOT przedsiębiorstwa Reebok
12 stron(-y)
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Analiza statystyczna - poziom życia
20 stron(-y)
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Analiza sektora producentów soków owocowych
18 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Analiza organizacji w analizie portfelowej

Analiza organizacji w analizie portfelowej
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 134 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować