Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prezentacje z zarządzania | bezrobocie naturalne | DCF | model ekonometryczny | psychologia | mierniki gospodarcze | transformacja systemowa w Posce | zarządzanie zasobami ludzkimi |

Badania ad hoc

To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie.

Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów w supermarkecie pod kątem wprowadzonego właśnie do sprzedaży towaru.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
16 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Programowanie liniowe - badania operacyjne
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Badania ad hoc

Badania ad hoc
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 205 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii