Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
konkurencja | prezentacje z zarządzania zasobami ludzkimi | teoria Herzberga | system bankowy | wskaźniki analizy finansowej | wykłady z makroekonomii | list zastawny | cykl życia projektu |

Badania marketingowe

To systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie i prezentowanie danych i wyników badań związanych z sytuacją marketingową przedsiębiorstwa w celu podjęcia decyzji marketingowych lub oszacowania ryzyka ich podejmowania.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Badania marketingowe w Internecie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Badanie preferencji konsumentów piwa
14 stron(-y)
Badania ankietowe - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Badania marketingowe

Badania marketingowe
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 221 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii