Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
promocja | komunikacja społeczna | karty kredytowe | eurosystem logistyczny | produkt narodowy brutto | badania operacyjne | współczynnik zmienności | znaczenie motywacji |

Branding


Branding (markowanie; ang. brand - marka) to nadawanie, kształtowanie (kreowanie, budowanie) i wykorzystywanie marek w całokształcie przedsięwzięć i procesów marketingowych.

Marka jest najważniejszym (centralnym) instrumentem współczesnego marketingu, natomiast nazwa marketingowa jest podstawowym narzędziem brandingu.

Branding to cały proces kreowania marki, od momentu jej definiowania, aż po rozwój na rynku. Na proces zarządzanie marką składają się m.in. następujące działania:
- definiowanie i pozycjonowanie marki w oparciu o potrzeby i życzenia klientów, misję i cele firmy
- planowanie oraz realizacja kampanii brand marketingowych
- mierzenie i analizowanie rezultatów prowadzonych działań
- rozwój wartości marki

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Branding

Branding
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 164 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować