Branding
Branding (markowanie; ang. brand - marka) to nadawanie, kształtowanie (kreowanie, budowanie) i wykorzystywanie marek w całokształcie przedsięwzięć i procesów marketingowych.
Marka jest najważniejszym (centralnym) instrumentem współczesnego marketingu, natomiast nazwa marketingowa jest podstawowym narzędziem brandingu.
Branding to cały proces kreowania marki, od momentu jej definiowania, aż po rozwój na rynku. Na proces zarządzanie marką składają się m.in. następujące działania:
- definiowanie i pozycjonowanie marki w oparciu o potrzeby i życzenia klientów, misję i cele firmy
- planowanie oraz realizacja kampanii brand marketingowych
- mierzenie i analizowanie rezultatów prowadzonych działań
- rozwój wartości marki
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (29 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (6 stron A4)
4. (19 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.8 stron)
2. (1.6 stron)
3. (0.4 stron)
4. (0.3 stron)
5. (2.5 stron)
6. (1.2 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.8 stron)
9. (2.9 stron)
10. (4.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Branding
Branding
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 164 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|