Cechy lean management
To:
- praca zespołowa i stosowanie rotacji w pracy;
- maksymalizacja korzyści klienta (bliskość do rynku, wysoki stopień innowacyjności);
- uznanie pracowników za najważniejszy element organizacji oraz stałe ich kształcenie i doskonalenie;
- płaska i elastyczna struktura organizacyjna;
- niski stopień sformalizowania;
- decentralizacji odpowiedzialności i kompetencji w powiązaniu z decentralizacją systemu informacji i samokontrolą;
- stosowanie zasady ciągłej poprawy (zasada KAIZEN), unikanie marnotrawstwa);
- synchronizacja procesów wytwórczych (just-in-time, szybkie przestawianie produkcji);
- bezpośredni kontakt i partnerska współpraca z dostawcami;
- włączenie handlowców i klientów w procesy innowacyjne i wytwarzania (lepsze dostosowanie produktu do popytu);
- upowszechnienie dostępu do informacji ;
- skrócony czas przygotowania produktu i wprowadzania go na rynek.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (13 stron A4)
3. (4 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (8 stron A4)
6. (5 stron A4)
7. (8 stron A4)
8. (24 stron A4)
9. (7 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.7 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.5 stron)
4. (3.4 stron)
5. (0.5 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.1 stron)
9. (0.8 stron)
10. (1.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Cechy lean management
Cechy lean management
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 184 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|