Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kontrolowanie | niewidzialna ręka rynku | budżet gminy | prezentacje z finansów przedsiębiorstwa | ocena kondycji finansowej | firma rodzinna | rozliczenia gotówkowe | zysk netto |

Cele informacyjne promocji

Ich zadaniem jest dążenie do tego, by firma mogła sprzedaż możliwie najwięcej produktów. W dążeniu do osiągnięcia tego celu firma może posługiwać się ośmioma podstawowymi instrumentami promocji:

1. Opakowanie i etykietowanie produktów
2. Promocja interpersonalna, czyli sprzedaż osobista, promocja face-to-face
3. Reklama
4. Promocja sprzedaży, w tym:
a) promocja handlowa
b) promocja sprzedaży konsumencka
5. Public relations
6. Publicity
7. Sponsoring
8. Inne (pozostałe, uzupełniające) formy promocji, takie jak wystawy, targi, kiermasze, degustacje, prezentacje

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)
Merchandising - referat (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Cele informacyjne promocji

Cele informacyjne promocji
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 221 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii