konsument na rynku | zarządzanie zmianami | zarządzanie ryzykiem | IRR | finansowanie przedsiębiorstw | cenowa elastyczność popytu | podstawy mikroekonomii | outsourcing | |
Mapa tagów
Czarny PR - definicja i przykładyCzarny PR (z ang. black Public Relations) to celowe i złośliwe działania mające na celu szkodzenie reputacji osoby, firmy lub organizacji. Polega na celowym szerzeniu fałszywych informacji, plotek, a także insynuacji i sugestii, które mają na celu zniszczenie reputacji ofiary. Co to jest czarny PR
O czarnym PR mówimy w przypadku, gdy ma miejsce: Przykłady czarnego PR
Przykładem czarnego Public Relations może być kampania hejterska przeciwko celebrycie, której celem jest zasugerowanie, że dana osoba ma poważne problemy ze zdrowiem psychicznym lub popełniła jakieś nieodpowiednie czyny. Innym przykładem może być atak na rynek konkurencyjny, poprzez szerzenie nieprawdziwych informacji o produkcie lub usłudze konkurencji. Czarny PR może też być wykorzystywany w polityce, np. w formie dezinformacji lub ataków personalnych.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Public relations » Czarny PR - definicja i przykłady Czarny PR - definicja i przykłady
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 178 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||