Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
bilans płatniczy | credit scoring | spedycja | organizacja fraktalna | macierz ADL | controlling w przedsiębiorstwie | teoria Herzberga | podaż |

Czynniki skłaniające do zarządzania wizerunkiem firmy

To m.in.:

- Brak lojalności dotychczasowych klientów lub zmniejszenie udziału w rynku
- Przestarzały wizerunek
- Wewnętrznie sprzeczny wizerunek
- Zmiany w strukturze organizacji
- Nowe produkty, nowe rozwiązania i nowe usługi
- Zmiana w krajobrazie współzawodnictwa
- Zmiana charakterystyki klientów
- Wejście na nowe rynki
- Większe zasoby

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej
27 stron(-y)
Kultura organizacji - referat (⭐bibliografia)
17 stron(-y)
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Zarządzanie biznesami rodzinnymi - prezentacja
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Czynniki skłaniające do zarządzania wizerunkiem firmy

Czynniki skłaniające do zarządzania wizerunkiem firmy
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 217 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii