Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia | strategia Portera | nlp | prawa akcjonariuszy | analiza bilansu | rachunkowość | wykłady z historii myśli ekonomicznej | kultura organizacyjna |

Decyzje marketingowe

To decyzje ogólne i decyzje kierunkowe, podejmowane głównie przez zarząd przedsiębiorstwa w odniesieniu do jego celów rynkowych oraz decyzje szczegółowe, po części wykonawcze, podejmowane w obszarze funkcjonalnym marketingu, a także w innych pionach przedsiębiorstwa.

Podział decyzji marketingowych
a) decyzje strategiczne (podstawowe)
b) decyzje taktyczne (mieszane

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Marketing przemysłowy - opracowanie
26 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Decyzje marketingowe

Decyzje marketingowe
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 172 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii