Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
DAGMAR | kapitał w przedsiębiorstwie | franchising | marketing miasta | fazy cyklu koniunkturalnego | zarządzanie relacjami z klientami | akcje | metoda Kanban |

Definicja i cele public relations

Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między ludźmi atmosfery wzajemnego zrozumienia i sympatii.

Cele PR:
1. zdobyć przychylne wyobrażenie o firmie
2. stworzyć wyobrażenie dobrego obywatela
3. identyfikacja firmy z oświatą i nauką
4. humanizacja interesów działalności firmy
5. przeciwdziałanie pogłoskom i negatywnym opiniom

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej (⭐przypisy)
26 stron(-y)
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja i cele public relations

Definicja i cele public relations
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 120 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii