Definicja strategii
Jest to pewien plan działania organizacji powiązany z jej aktualną i przyszłą pozycją w otoczeniu. Jest to jednocześnie trwały i spójny sposób działania.
Podstawowe składowe elementy strategii to:
- cele strategiczne, które określają kierunek, w którym firma zmierza, określają one też ramy planów strategicznych
- domena działania - wskazuje jaki produkt i na których rynkach firma ma zamiar działać
- sposób zdobywania przewagi konkurencyjnej – może to być np. niska cena, dobra jakość, wyjątkowe cechy produktu, lokalizacja, szybkość dostawy i marka
- strategia funkcjonalna – to konkretyzacja strategii ogólnej na polu produkcji, marketingu, logistyki i finansów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (5 stron A4)
2. (26 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (25 stron A4)
5. (9 stron A4)
6. (10 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (30 stron A4)
9. (29 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (1.1 stron)
3. (1.7 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.9 stron)
6. (1.1 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Definicja strategii
Definicja strategii
Ocena: 9.5 / 10 Liczba głosów: 175 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|