Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
Customer Relationship Management | sponsoring | marketing międzynarodowy | marka globalna | wartość przyszła | transformacja systemowa w Posce | selekcja | polityka pieniężna |

Definicja strategii

Jest to pewien plan działania organizacji powiązany z jej aktualną i przyszłą pozycją w otoczeniu. Jest to jednocześnie trwały i spójny sposób działania.

Podstawowe składowe elementy strategii to:
- cele strategiczne, które określają kierunek, w którym firma zmierza, określają one też ramy planów strategicznych
- domena działania - wskazuje jaki produkt i na których rynkach firma ma zamiar działać
- sposób zdobywania przewagi konkurencyjnej – może to być np. niska cena, dobra jakość, wyjątkowe cechy produktu, lokalizacja, szybkość dostawy i marka
- strategia funkcjonalna – to konkretyzacja strategii ogólnej na polu produkcji, marketingu, logistyki i finansów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategie rozwoju firmy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej (⭐przypisy)
5 stron(-y)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie
5 stron(-y)
Marketing przemysłowy - opracowanie
26 stron(-y)
Projekt strategii marketingowej firmy
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Definicja strategii

Definicja strategii
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 175 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii