Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
diagram ishikawy | wzór biznes planu | prezentacje z zarządzania | psychologia | branding | podstawy logistyki | home banking | ocena zdolności kredytowej |

Direct mail


Jest najbardziej popularną formą marketingu bezpośredniego polegającą na dystrybucji materiału reklamowego (ulotek) za pomocą poczty (lub innego serwisu dostawczego) bezpośrednio do potencjalnego klienta.  

Ta forma reklamy wiąże się z niewielkimi kosztami i zapewnia możliwość podania szczegółowych informacji o usłudze.

Podstawą do stosowania direct mail jest posiadanie odpowiedniej bazy danych, która jest fundamentem koncepcji marketingu bezpośredniego. Baza danych to skomputeryzowana lista adresowa aktualnych lub potencjalnych klientów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Promocja jako element marketingu (⭐przypisy)
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Direct mail

Direct mail
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 194 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować