Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prawo podaży | innowacje | system finansowy państwa | marketing | krzywa Laffera | handel zagraniczny | model motywowania | analiza grup strategicznych |

Dystrybucja w marketingu

Dystrybucja jest jednym z instrumentów marketing-mix.

Poprzez dystrybucję w marketingu rozumie się działania zmierzające do zaoferowania produktu (dobra fizycznego czy usługi) w pożądany przez producenta / dystrybutora sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. Odpowiednia dystrybucja nie tylko trafia do właściwego klienta docelowego ale i może generować wartość dodaną produktu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Proces dystrybucji
15 stron(-y)
Marketing mix - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser (⭐bibliografia ⭐przypisy)
40 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Dystrybucja w marketingu

Dystrybucja w marketingu
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 139 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii