Dystrybucja w marketingu
Dystrybucja jest jednym z instrumentów marketing-mix.
Poprzez dystrybucję w marketingu rozumie się działania zmierzające do zaoferowania produktu (dobra fizycznego czy usługi) w pożądany przez producenta / dystrybutora sposób, w odpowiednim miejscu i czasie. Odpowiednia dystrybucja nie tylko trafia do właściwego klienta docelowego ale i może generować wartość dodaną produktu.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (20 stron A4)
3. (40 stron A4)
4. (2 stron A4)
5. (9 stron A4)
6. (15 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (3 stron A4)
9. (29 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.9 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.3 stron)
10. (1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Dystrybucja w marketingu
Dystrybucja w marketingu
Ocena: 9.1 / 10 Liczba głosów: 139 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|