Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
model AIDA | analiza fundamentalna | system informacji marketingowej | ECR | płynność finansowa | testy z zarządzania | konsument na rynku | analiza podaży |

Elementy marki

To przede wszystkim:
- nazwa marki
- jej logo
- slogan (tekst słowny, temat muzyczny)
- motyw przewodni (charakter marki)
- opakowanie (jego kolor czy kształt)

Marka to nazwa, termin, wzór, symbol czy też kombinacja wszystkich lub kilku z  tych elementów, której celem jest identyfikowanie produktów (tak dóbr jak i  usług) jednego sprzedawcy w celu odróżnienia ich od produktów jego konkurencji.

Z kolei pojęcie Branding oznacza kreowanie w świadomości konsumentów określonych opinii oraz wyobrażeń, które ma na celu uzyskania natychmiastowych skojarzeń z oferowanym produktem.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marka produktu turystycznego - prezentacja (17 stron A4)
2. Lojalność wobec marki (7 stron A4)
3. Istota marki - prezentacja (72 stron A4)
4. Atrybuty produktu (9 stron A4)
5. Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (82 stron A4)
6. Reklama - referat (14 stron A4)
7. Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (6 stron A4)
8. Marketing mix - prezentacja (58 stron A4)
9. Sponsoring sportowy (20 stron A4)
10. Produkt - referat (36 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Elementy marki

Elementy marki
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 240 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii