Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing internetowy | podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | fazy cyklu koniunkturalnego | prawo podaży | analiza tows | dochody i wydatki budżetu państwa | TQM | ryzyko kredytowe |

Elementy planu marketingowego

Plan marketingowy składa się z:

1. Streszczenia dla kierownictwa
2. Bieżącej sytuacji marketingowej (rynku, produktu, konkurencji, dystrybucji oraz makrootoczenia)
3. Analizy możliwości i problemów (główne możliwości i zagrożenia oraz siły i słabości)
4. Celów (wielkość sprzedaży, udział w rynku, zysk)
5. Strategii marketingowej
6. Planów operacyjnych
7. Prognozy rachunku strat i zysków
8. Kontroli

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)
Jak napisać biznes plan - prezentacja
26 stron(-y)
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego (⭐bibliografia)
33 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Plan marketingowy » Elementy planu marketingowego

Elementy planu marketingowego
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 174 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii