Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
Adam Smith | piramida potrzeb Maslowa | zarządzanie przez jakość | teoria oczekiwań | wskaźniki finansowe | efekt Veblena | wskaźniki du Ponta | analiza kosztów |

Euromarketing

Definiuje się jako marketing w krajach, które tworzą Unię Europejską jest zatem nierozerwalnie związany z pojęciem Europejskiego Rynku Wewnętrznego.

Euromarketing można również zdefiniować jako dostosowanie elementów strategii marketingu-mix (tzn. polityka produktu, cena, miejsce, dystrybucja) do szczególnych warunków Europejskiego Rynku Wewnętrznego.

Euromarketing umożliwia stosowanie przez przedsiębiorstwa, ujednoliconej koncepcji marketingowej na obszarze eurorynku, której głównym punktem są wspólne europejskie uwarunkowania, a wszelkie narodowe lub regionalne zróżnicowania pozostają elementami wtórnymi.


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Euromarketing

Euromarketing
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 212 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii