Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ROE | analiza ryzyka | credit scoring | kapitał pracujący | system motywacji | bezrobocie | konsument na rynku | gotowy plan marketingowy |

Ewolucja koncepcji marketingu

Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku.

Sama koncepcja marketingu narodziła się w USA na przełomie XIX i XX wieku i od tamtej pory ulegała ewolucji.

W pierwotnym znaczeniu marketing był działalnością ludzką związaną z rynkiem. Wyróżniamy kilka orientacji działania firm na rynku:

- orientacja produkcyjna
- orientacja sprzedażowa
- orientacja na klienta (marketingowa)
- marketing strategiczny
- marketing społeczny
- marketing partnerski

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Czym jest marketing? (⭐bibliografia)
15 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Marketing mix - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (⭐bibliografia)
7 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marketing mix - referat (10 stron A4)
2. Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) (7 stron A4)
3. Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (16 stron A4)
4. Lean management - referat (10 stron A4)
5. Kompleksowe zarządzanie jakością TQM (5 stron A4)
6. Globalizacja i wirtualne przedsiębiorstwo - prezentcja (32 stron A4)
7. Istota segmentacji rynku - referat (11 stron A4)
8. Ściąga z podstaw marketingu (7 stron A4)
9. Test z marketingu (6 stron A4)
10. Podstawy makroekonomii (18 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Idealna koncepcja marketingu mix (0.4 stron)
2. System zarządzania (0.2 stron)
3. Proces zarządzania marketingowego - wg Mefferta (0.7 stron)
4. Direct mail (0.3 stron)
5. Znaczenie marketingu (0.4 stron)
6. Istota koncepcji marketingowej (0.5 stron)
7. Insrumenty dystrybucji (0.3 stron)
8. Polityka podatkowa (0.3 stron)
9. Koncepcja działania niezróżnicowanego (0.3 stron)
10. Business format franchising (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Ewolucja koncepcji marketingu

Ewolucja koncepcji marketingu
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 185 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii