Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wzory z matematyki finansowej | instrumenty polityki fiskalnej | cykl życia produktu | zarządzanie jakością | budżetowanie kosztów | socjologia | controlling | DCF |

Formuła 4i

To:

– informacje -  zdobywanie i przetwarzanie informacji w celu wykorzystania dla podejmowania decyzji marketingowych przy wykorzystaniu wszystkich możliwości technologicznych

- innowacje - konkretyzacja i rozszerzanie programu działania dostawców w formie nowych usług i produktów, co wpływa w sposób decydujący na osiąganie korzyści w warunkach konkurencji

- internacjonalne zarządzanie - rosnąca globalizacja czynności rynkowych i efektów przedsiębiorczych w skali regionalnych lub narodowych rynków

- integracyjne zarządzanie - rozwój adaptacyjnych systemów integrujących wszystkie zmienne marketingu i zintegrowane systemy marketingowe przez co  zwiększa się prawdopodobieństwo szybkiego i elastycznego oddziaływania na potrzeby rynkowe

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing mix - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)
Proces tworzenia reklamy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
21 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady
32 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Formuła 4i

Formuła 4i
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 198 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii