MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Funkcje misji

To:

1. ukierunkowująca- daje podstawę do formułowania głównych strategicznych celów działań łącznie z wyborem rodzajów działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo

2. uwiarygodniająca- ma na celu uwiarygodnić firmę w oczach tych wszystkich podmiotów- osób, grup społecznych i instytucji, które mają realny wpływ na działalność przedsiębiorstwa

3. integrująca - kierowanie uwagi na pracowników firm, o ile firma ma faktycznie integrować zespoły pracownicze, powinna trafić w te potrzeby i wartości, które są dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie cenne. Celem misji jest zwrócenie uwagi pracowników na wyznawane przez przedsiębiorstwo wartości, tak aby stały się one źródłem ich identyfikacji z przedsiębiorstwem.

4. stabilizująca - stabilność wyznawanych wartości, kryteriów powodzenia. Polega na tym, że organizacja deklaruje wobec pracowników stabilność wyznawanych wartości; misja jest czynnikiem określającym pewność pracowników co do zasad funkcjonowania organizacji.

5. inspirująca - inspirowanie do doskonalenia firmy w ważnych dziedzinach jej działania. Powinna inspirować do doskonalenia przedsiębiorstwa w ważnych dziedzinach działania oraz pobudzać pracowników do doskonalenia własnej pracy i funkcjonowania organizacji).


Zobacz inne referaty, opracowania i wykłady na temat Funkcje misji. Po pobraniu na dysk możesz je dowolnie edytować i drukować.

Ilość stron
- Marketing międzynarodowy - praca 29
- Zarządzanie marketingowe - zagadnienia 19
- Test na egzamin z bankowości 24
- więcej
??

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Marketing » Funkcje misji


Najpopularniejsze tematy

1. Analiza finansowa przedsiębiorstwa
2. Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory
3. Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej
4. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego
5. Podstawy zarządzania strategicznego
6. Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii
7. Model ekonometryczny - aktywność zawodowa
8. Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami
9. Finansowanie przedsiębiorstw
10. Analiza finansowa przedsiębiorstwa usługowego

Nowe pliki

1. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
2. Promocja jako element marketingu
3. Nowe produkty bankowe - referat
4. Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji
5. Style kierowania - opracowanie
6. Style kierowania - referat
7. Inwestycje - wzory i przykładowe zdania z rozwiązaniami
8. Ewolucja poglądów na temat wpływu deficytu budżetowego na rozwój i stabilizację gospodarki
9. Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy
10. Sponsoring - referat


Definicja: Funkcje misji
Ocena: 9/10
Liczba głosów: 126

Zaloguj się, aby zagłosować