| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




CD Student dla Ciebie
Referaty z ekonomii

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską



Najnowsze w słowniku:
- Marketingowa strategia ceny w agroturystyce
- Reklama usług agroturystycznych
- Produktu agrturystycznego
- Image (wizerunek) firmy - pojęcie i istota
- System gromadzenia informacji o rynku
- Istota i znaczenie marketingu usług


Zagadnienie należy do kategorii:


Funkcje misji




Funkcje misji - To:

1. ukierunkowująca- daje podstawę do formułowania głównych strategicznych celów działań łącznie z wyborem rodzajów działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo

2. uwiarygodniająca- ma na celu uwiarygodnić firmę w oczach tych wszystkich podmiotów- osób, grup społecznych i instytucji, które mają realny wpływ na działalność przedsiębiorstwa

3. integrująca - kierowanie uwagi na pracowników firm, o ile firma ma faktycznie integrować zespoły pracownicze, powinna trafić w te potrzeby i wartości, które są dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie cenne. Celem misji jest zwrócenie uwagi pracowników na wyznawane przez przedsiębiorstwo wartości, tak aby stały się one źródłem ich identyfikacji z przedsiębiorstwem.

4. stabilizująca - stabilność wyznawanych wartości, kryteriów powodzenia. Polega na tym, że organizacja deklaruje wobec pracowników stabilność wyznawanych wartości; misja jest czynnikiem określającym pewność pracowników co do zasad funkcjonowania organizacji.

5. inspirująca - inspirowanie do doskonalenia firmy w ważnych dziedzinach jej działania. Powinna inspirować do doskonalenia przedsiębiorstwa w ważnych dziedzinach działania oraz pobudzać pracowników do doskonalenia własnej pracy i funkcjonowania organizacji).


Funkcje misji - zobacz gotowe referaty i opracowania dla studentów - na ten i setki innych tematów. Już za 5 minut możesz mieć je na dysku swojego komputera:

Ilość stron
- Marketing międzynarodowy - praca 29
- Test na egzamin z bankowości 24
- Zarządzanie marketingowe - zagadnienia 19


Najpopularniejsze

1. Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory
2. Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego
3. Benchmarking - referat
4. Podstawy mikroekonomii - wykłady
5. Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami 2
6. Test z mikroekonomii
7. Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota
8. Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie
9. Makroekonomia - zadania z rozwiązaniami
10. Magazynowanie - referat

Nowe pliki

1. Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
2. Promocja jako element marketingu
3. Nowe produkty bankowe - referat
4. Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji
5. Style kierowania - opracowanie
6. Style kierowania - referat
7. Inwestycje - wzory i przykładowe zdania z rozwiązaniami
8. Ewolucja poglądów na temat wpływu deficytu budżetowego na rozwój i stabilizację gospodarki
9. Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy
10. Sponsoring - referat


Definicja: Funkcje misji
Ocena: 9.90/10
Liczba głosów: 10

Zaloguj się, aby zagłosować
© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | Mapa