Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ubezpieczenia społeczne | model ekonomiczny | macież GE | potrzeby człowieka | wynagrodzenia | konsument na rynku | elastyczność podaży | renta |

Funkcje misji

To:

1. ukierunkowująca- daje podstawę do formułowania głównych strategicznych celów działań łącznie z wyborem rodzajów działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo

2. uwiarygodniająca- ma na celu uwiarygodnić firmę w oczach tych wszystkich podmiotów- osób, grup społecznych i instytucji, które mają realny wpływ na działalność przedsiębiorstwa

3. integrująca - kierowanie uwagi na pracowników firm, o ile firma ma faktycznie integrować zespoły pracownicze, powinna trafić w te potrzeby i wartości, które są dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie cenne. Celem misji jest zwrócenie uwagi pracowników na wyznawane przez przedsiębiorstwo wartości, tak aby stały się one źródłem ich identyfikacji z przedsiębiorstwem.

4. stabilizująca - stabilność wyznawanych wartości, kryteriów powodzenia. Polega na tym, że organizacja deklaruje wobec pracowników stabilność wyznawanych wartości; misja jest czynnikiem określającym pewność pracowników co do zasad funkcjonowania organizacji.

5. inspirująca - inspirowanie do doskonalenia firmy w ważnych dziedzinach jej działania. Powinna inspirować do doskonalenia przedsiębiorstwa w ważnych dziedzinach działania oraz pobudzać pracowników do doskonalenia własnej pracy i funkcjonowania organizacji).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Opakowania i znakowanie towarów
6 stron(-y)
Innowacje w produkcji
16 stron(-y)
Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady)
24 stron(-y)
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje misji

Funkcje misji
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 236 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii