Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
system walutowy | optymalna partia dostaw | funkcja Cobba-Douglasa | segmentacja rynku | estymacja przedziałowa | ocena ryzyka | integracja europejska | marketing mix |

Funkcje produktu w ujęciu marketingowym


Podstawową funkcją każdego produktu jest zaspokojenie potrzeby nabywcy. Najczęściej jest to więc użyteczność produktu. Oprócz tej podstawowej każdy produkt pełnić powinien dwie dodatkowe funkcje.

Pierwsza z nich wiąże się z łatwością użytkowania produktów, druga zaś z ich kształtem i kolorystyką. Łatwość użytkowania produktu jest szczególnie widoczna w wypadku nowoczesnych produktów przemysłu elektronicznego.

Druga: kształt i kolorystyka produktów mają w warunkach gospodarki rynkowej duże znaczenie. Klientom oferuje się wiele różnych produktów zaspokajających tę samą potrzebę (np.: samochody, odzież).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)
Funkcje zarządzania - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Produkt - praca teoretyczna (referat) (⭐bibliografia ⭐przypisy)
8 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje produktu w ujęciu marketingowym

Funkcje produktu w ujęciu marketingowym
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 60 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować