Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Funkcje produktu w ujęciu marketingowym

Podstawową funkcją każdego produktu jest zaspokojenie potrzeby nabywcy. Najczęściej jest to więc użyteczność produktu. Oprócz tej podstawowej każdy produkt pełnić powinien dwie dodatkowe funkcje.

Pierwsza z nich wiąże się z łatwością użytkowania produktów, druga zaś z ich kształtem i kolorystyką. Łatwość użytkowania produktu jest szczególnie widoczna w wypadku nowoczesnych produktów przemysłu elektronicznego.

Druga: kształt i kolorystyka produktów mają w warunkach gospodarki rynkowej duże znaczenie. Klientom oferuje się wiele różnych produktów zaspokajających tę samą potrzebę (np.: samochody, odzież).

Powyższe informacje to za mało? Przeczytaj więc gotowe opracowania, prezentacje, wykłady oraz obszerne referaty z bibliografią i przypisami. Po pobraniu na dysk pliki możesz dowolnie edytować i drukować.

Oto przykłady:
Ilość stron
- Funkcje zarządzania - referat 14
- Podstawy marketingu 22
- Ściąga z marketingu 2
- Produkt - praca teoretyczna (referat) 8
- Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta 6
- Zarządzanie marketingowe - opracowanie 20
- Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) 7

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje produktu w ujęciu marketingowym

Definicja: Funkcje produktu w ujęciu marketingowym
Ocena: 9.9/10
Liczba głosów: 6

Zaloguj się, aby zagłosować

Nowe artykuły o biznesie: Krach na giełdzie w 1929 roku - przyczyny i konsekwencje | Rodzaje ryzyk bankowych | (935)