Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
mierniki wzrostu gospodarczego | motywacja | wskaźniki operacyjne | miary klasyczne | wzory ze statystyki | DAGMAR | matematyka finansowa | zabezpieczenia kredytu |

Funkcje public relations


To np.:
- kreowanie wizerunku firmy
- funkcja komunikacyjna
- nawiązywania i utrzymywania więzi ze wszystkimi elementami otoczenia, ważnymi dla realizacji celów przedsiębiorstwa
- harmonizowania stosunków społecznych zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy
- wzmacniania wytrzymałości przedsiębiorstwa w sytuacjach kryzysowych i agresji otoczenia

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Praca menedżera w public relations (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Sponsoring - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing mix - prezentacja
58 stron(-y)
Promocja - referat (⭐bibliografia)
14 stron(-y)
Sponsoring sportowy (⭐bibliografia ⭐przypisy)
20 stron(-y)
Promocja jako narzędzie marketingu (⭐bibliografia ⭐przypisy)
10 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Funkcje public relations

Funkcje public relations
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 159 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować