Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda XYZ | GATT | wskaźniki operacyjne | rzadkość dóbr | polityka pieniężna | analiza konkurencji | prace magisterskie z zarządzania | Just in time |

Grupa strategiczna

Grupą strategiczną nazywamy zbiór firm stosujących podobne strategie działania.

Analizę grupy strategicznej dokonuje się, dla określenia tych zmiennych, które mają decydujący wpływ na powstawanie barier mobilności, a także dla określenia grup dominujących, ważnych i marginalnych w sektorze.

Analizę grupy strategicznej dokonuje się również dla sprecyzowania możliwości przesunięć strategicznych firmy w ramach sektora.

Firma może wzmocnić pozycję własnej grupy strategicznej, przesunąć się do lepszej grupy strategicznej lub zdecydować o opuszczeniu grupy strategicznej i stworzeniu nowej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec
14 stron(-y)
Analiza SWOT przedsiębiorstwa Reebok
12 stron(-y)
Definicje z dziedziny psychologii
8 stron(-y)
Analiza strategiczna Próchnik S.A. (marka odzieżowa) (⭐bibliografia)
39 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Analiza strategiczna agencji reklamowej (⭐bibliografia)
38 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Grupa strategiczna

Grupa strategiczna
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 168 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii