Istota marketingowowej strategii
Istota marketingu sprowadza się do:
a) podporządkowania wszystkich działań w sferze produkcji i obrotu towarowego życzeniom finalnego nabywcy
b)pobudzania i rozwijania jego potrzeb. W tym sensie marketing stanowi kategorię gospodarki rynkowej, jest jednak produktem określonej fazy jej rozwoju, charakteryzuje się zasobnością producentów i stabilizacją reguł postępowania uczestników rynku.
W polu zainteresowania marketingu znalazły się następujące sprawy: kreowanie nowych produktów i ich opakowań, cena, usługi sprzedażowe, reklama, kanały dystrybucji oraz badania rynku.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (5 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (40 stron A4)
5. (26 stron A4)
6. (24 stron A4)
7. (13 stron A4)
8. (9 stron A4)
9. (25 stron A4)
10. (41 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.6 stron)
2. (1.2 stron)
3. (1 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.6 stron)
7. (0.1 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.2 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Istota marketingowowej strategii
Istota marketingowowej strategii
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 181 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|