Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
macierz ADL | funkcja CES | techniki projekcyjne | John Maynard Keynes | elastyczność krzyżowa | ocena zdolności kredytowej | decyzje konsumenta na rynku | funkcja produkcji CES |

Istota marki

Istota marki (inaczej: rdzeń marki, sedno marki, jądro marki; brand essence, brand core) to silnie i powszechnie postrzegany aspekt wizerunku marki, w zasadniczy sposób wpływający na jej wartość dla rynkowych odbiorców.

Istota marki to to, co wyróżnia daną markę na tle innych marek i co stanowi jej podstawową wartość dla klientów. Istota marki określa jej tożsamość, cele, wartości, wizję i misję.

Marka to nie tylko nazwa i logo, ale również sposób w jaki marka jest postrzegana przez klientów i jakie skojarzenia z nią się wiążą. Istota marki to zatem to co sprawia, że klienci chętnie wybierają produkty lub usługi danej marki, a także co powoduje, że dana marka wyróżnia się spośród innych marek.

Istota marki to również kluczowy element strategii marketingowej ponieważ stanowi fundament dla działań marketingowych takich jak: kampanie reklamowe, wizerunek marki w mediach społecznościowych, czy projektowanie opakowań i etykiet. Dobrze określona istota marki umożliwia również jej właścicielowi budowanie lojalności klientów i zwiększanie wartości marki w dłuższej perspektywie.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Istota marki

Istota marki
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 129 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii