Istotna cecha TQM
Istotną cechą TQM jest to, że powodzenie jego realizacji bardzo zależy od intelektualnych możliwości pracowników, w tym kierownictwa, których zgodnie z tą filozofią, dzięki stwarzanym wyważonym systemom doceniania i nagradzania, zachęcą się do kreatywnego, innowacyjnego włączenia się w rozwój firmy.
TQM sprowadza się do poszukiwania możliwości i rezerw rozwoju firmy. Dąży także do skonkretyzowania wizerunku i charakteru przedsiębiorstwa.
Total Quality Management nie skupia się na utrzymaniu jakości na stałym i dobrym poziomie. Przedsiębiorstwa pracujące w zgodzie z jej zasadami stale poszukują takich rozwiązań, dzięki którym nie tylko procesy stają się coraz doskonalsze, bo to przecież na dobrą sprawę wcale przeciętnego klienta nie musi interesować, ale dbają również o ciągły rozwój swoich wyrobów, korzystniejszą dla siebie i zdobywanego rynku ekonomikę ich wytwarzania, coraz wyższą ich jakość, na co pozwala między innymi doskonałe rozpoznanie i wyprzedzenie potrzeb klienta oraz porównywanie swoich osiągnięć z osiągnięciami konkurencji.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.4 stron)
9. (1.5 stron)
10. (0.5 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Istotna cecha TQM
Istotna cecha TQM
Ocena: 10 / 10 Liczba głosów: 224 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|