Kaizen
Bywa określany jako model, filozofia i metoda zarządzania. Jego geneza wywodzi się z Japonii. Gdy w okresie powojennym firmy japońskie rozpoczęły eksport swoich towarów na rynki zachodnie, szybko okazało się, że posiadają one w stosunku do produktów konkurencji niską jakość. Zmusiło to gospodarkę japońską do podjęcia szerokich działań w celu podniesienia zbyt niskiej jakości produktów. Jednym ze sposobów, który powstał w celu uleczenia tej sytuacji był właśnie kaizen.
Najogólniej kaizen określany jest jako metoda ciągłego doskonalenia. Inaczej mówiąc jest to:
- niekończące się poszukiwanie doskonałości,
- proces stałego polepszenia jakości produktów oraz sposób podnoszenia produktywności procesów wytwarzania, aby osiągnąć i zwiększyć zadowolenie klienta,
- dążenie wszystkich pracowników szczebla decyzyjnego i wykonawczego do ciągłego doskonalenia wszystkich aspektów działalności firmy.
Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania. Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.
Przykładowe tematy do pobrania:
| Ilość stron A4 |
✅ Nowoczesne metody rachunku kosztów (⭐bibliografia ⭐przypisy) |
14 stron(-y) |
✅ Ściąga z podstaw marketingu |
7 stron(-y) |
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (19 stron A4)
2. (21 stron A4)
3. (19 stron A4)
4. (38 stron A4)
5. (13 stron A4)
6. (23 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (30 stron A4)
10. (21 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.5 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.5 stron)
5. (0.8 stron)
6. (1.1 stron)
7. (3.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Kaizen
Kaizen
Ocena: 9.2 / 10 Liczba głosów: 170 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|