Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
bank centralny | motywacja pracowników | teoria zachowań producenta | ubezpieczenia społeczne | leasing | 4P | mix marketingowy | produkt narodowy netto |

Kaizen

Bywa określany jako model, filozofia i metoda zarządzania. Jego geneza wywodzi się z Japonii. Gdy w okresie powojennym firmy japońskie rozpoczęły eksport swoich towarów na rynki zachodnie, szybko okazało się, że posiadają one w stosunku do produktów konkurencji niską jakość. Zmusiło to gospodarkę japońską do podjęcia szerokich działań w celu podniesienia zbyt niskiej jakości produktów. Jednym ze sposobów, który powstał w celu uleczenia tej sytuacji był właśnie kaizen.

Najogólniej kaizen określany jest jako metoda ciągłego doskonalenia. Inaczej mówiąc jest to:
- niekończące się poszukiwanie doskonałości,
- proces stałego polepszenia jakości produktów oraz sposób podnoszenia produktywności procesów wytwarzania, aby osiągnąć i zwiększyć zadowolenie klienta,
- dążenie wszystkich pracowników szczebla decyzyjnego i wykonawczego do ciągłego doskonalenia wszystkich aspektów działalności firmy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Nowoczesne metody rachunku kosztów (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Ściąga z podstaw marketingu
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Kaizen

Kaizen
Ocena: 9.2 / 10
Liczba głosów: 170 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii