Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
struktura organizacyjna | Giełda Papierów Wartościowych | wykłady z marketingu międzynarodowego | model Portera | wprowadzenie na rynek nowego produktu | obligacje skarbowe | metoda scenariuszowa | promocja |

Logistyka (strona: 2)

Strategia trade-offs czyli strategia bycia o krok przed konkurentem - Krzywe przyrostu i sprzedaży i kosztów uzyskania określonego poziomu obsługi dowodzą następujących teorii: ...)
Strategia najważniejszego elementu obsługi klienta - Strategię tą można potraktować samodzielnie jako główną strategię przedsiębiorstwa lub też jako odmianę strategii rdzenia...)
Strategia rdzenia umiejętności logistycznych w obsłudze klienta - Strategia ta polega głównie na tym, że przedsiębiorstwa ją stosujące robią po prostu to, co...)
Strategia obsługi każdego klienta przynoszącego jakikolwiek zysk - To strategia stosowana przez przedsiębiorstwo będące w skrajnie różnych sytuacjach rynkowych i z bardzo różnych...)
Strategia wysoko zyskownego klienta w logistyce - Strategia wysoko zyskownego klienta to odmiana strategii doboru klienta, której głównym celem jest eliminacja nabywców...)
Strategia doboru klienta w logistyce - W celu obniżenia kosztów obsługi, przedsiębiorstwo może zastosować wiele posunięć strategicznych zmierzających do doboru odpowiedniego...)
Strategia niskich kosztów obsługi klienta w logistyce - W przypadku, kiedy przedsiębiorstwo ma sprawny system logistyczny w porównaniu do konkurencji, to może zwiększyć...)
Konkurencyjne (konfrontacyjne) strategie obsługi klienta w logistyce - Nowoczesne strategie obsługi klienta na rynku masowych dóbr konsumpcyjnych są z natury rzeczy strategiami konkurencyjnymi....)
Plan strategiczny w logistyce - Plan strategiczny określa konfigurację systemu logistycznego, a mianowicie: lokalizację magazynów, środki transportu, sposoby zamawiania, system...)
Definicja strategii obsługi klienta w logistyce - Strategia (gr. strategia – dowództwo) pierwotnie oznaczała główny dział sztuki wojennej. Obejmowała teorię i praktykę...)
Elementy obsługi klienta w logistyce - Elementy obsługi, często też nazywane cechami, kojarzone są ze zróżnicowanymi potrzebami klientów i dlatego też...)
Potransakcyjne elementy obsługi klienta - Podobnie jak przedtransakcyjne, leżą głownie w sferze zainteresowań marketingu niż logistyki. Niektóre usługi oferowane klientom...)
Przedtransakcyjne elementy obsługi klienta - Nie mają one związku z rutynowymi czynnościami logistycznymi (załatwianiem zamówień, magazynowaniem, zarządzaniem zapasami, transportowaniem), lecz...)
Obsługa klienta jako kluczowy element logistyki - Obsługa klienta obecnie uważana jest za najważniejszy element wśród zagadnień związanych z logistyką. Wzrost znaczenia...)
Definicja logistyki powtórnego zagospodarowania - Logistykę powtórnego zagospodarowania można zdefiniować jako zastosowanie koncepcji logistyki w odniesieniu do pozostałości (odpadów), aby...)
Definicja i koncepcja logistyki części zamiennych - Części zamienne są zdefiniowane jako części (zwane także detalami), grupy (zwane także zespołami i podzespołami)...)
Koncepcja logistyki dystrybucji - Opinie na temat zakresu zadań i koncepcji logistyki zaopatrzenia dotyczą także logistyki dystrybucji. Zależnie od...)
Definicja logistyki dystrybucji - Podobnie jak logistyka zaopatrzenia, logistyka dystrybucji jest systemem logistycznym powiązanym z rynkiem. Łączy ona logistykę...)
Koncepcja logistyki produkcji - Myślenie kategoriami systemowymi jest – pod względem wymienionych, ścisłych zależności procesów logistycznych z procesami produkcyjnymi...)
Definicja logistyki produkcji - Zgodnie z podziałem logistyki przedsiębiorstw według faz przepływu towaru, logistykę produkcji zlokalizować można między logistyką...)
Koncepcja logistyki zaopatrzenia - Myślenie kategoriami systemowymi w powiązanej z rynkiem logistyce zaopatrzenia wymaga, aby przy podejmowaniu decyzji brać...)
Definicja logistyki zaopatrzenia - Logistyka zaopatrzenia jest systemem logistycznym związanym z rynkiem. Stanowi ona połączenie miedzy logistyką dystrybucji dostawców...)
Przygotowanie modelu i systemu logistycznego - Punktem wyjścia w realizacji zadania koncepcyjnego, jakim jest opracowanie systemu logistycznego, powinno być precyzyjne określenie...)
Cel i zakres logistyki - W odniesieniu do wszystkich firm “wyzwanie logistyki jest podobne – chodzi o to, aby dać...)
10 definicji logistyki - Jak dotąd logistyka nie doczekała się jednolitej definicji. Każda książka zajmująca się tą tematyką podaje...)
Geneza i historia rozwoju logistyki - Warunki produkcji i dystrybucji towarów w gospodarce światowej w ostatnich latach bardzo się zmieniły, gdyż...)
Funkcje centrów logistycznych - Funkcjonalność centrum logistycznego zależy od kilku czynników, takich jak: - typ centrum...)
Centra logistyczne - definicja i zadania - Pojęcie centrów logistycznych w ostatnich kilku latach stało się w Polsce bardzo popularne i jest...)
Geneza i istota Kanban - Za prekursora systemu Kanban uważa się inżyniera mechanika Ohno Taiichi, jednego z twórców sukcesu firmy...)
Zasady Just in time - Wyróżnić możemy przede wszystkim następujące zasady: - każdy proces jest...)

Strona 2 z 10
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii