Wyszukiwarka serwisu

Macierz McKinsey - General Electric (GE)

Technika ta powstała w latach siedemdziesiątych w wyniku współpracy firmy General Electric Corporation z firmą konsultingową McKinsey. Można ją uznać za rozwinięcie macierzy wzrostu/udziału Boston Consulting Group.  

Macierz McKinsey/GE opracowano jako narzędzie analizy i porównywania grup produktów (jednostek strategicznych) w zdywersyfikowanych przedsiębiorstwach.


Zobacz inne referaty, opracowania i wykłady na temat Macierz McKinsey. Po pobraniu na dysk możesz je dowolnie edytować i drukować.

Ilość stron
- Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy 46
- Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 14
- Plan marketingowy spółdzielni handlowej 25
- Metody analizy marketingowej 11
- więcej
??

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Macierz McKinsey - General Electric (GE)



Definicja: Promocja produktu agrturystycznego
Ocena: 8/10
Liczba głosów: 76

Zaloguj się, aby zagłosować