Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Macierz McKinsey - General Electric (GE)

Technika ta powstała w latach siedemdziesiątych w wyniku współpracy firmy General Electric Corporation z firmą konsultingową McKinsey. Można ją uznać za rozwinięcie macierzy wzrostu/udziału Boston Consulting Group.  

Macierz McKinsey/GE opracowano jako narzędzie analizy i porównywania grup produktów (jednostek strategicznych) w zdywersyfikowanych przedsiębiorstwach.

Powyższe informacje to za mało? Przeczytaj więc gotowe opracowania, prezentacje, wykłady oraz obszerne referaty z bibliografią i przypisami. Po pobraniu na dysk pliki możesz dowolnie edytować i drukować.

Oto przykłady:
Ilość stron
- Plan marketingowy spółdzielni handlowej 25
- Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 14
- Metody analizy marketingowej 11
- Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy 46
- Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej 17
- Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego 25
- Zarządzanie marketingowe - opracowanie 20

Jesteś tutaj: ABC Ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Macierz McKinsey - General Electric (GE)



Definicja: Macierz McKinsey - General Electric (GE)
Ocena: 9.1/10
Liczba głosów: 89

Zaloguj się, aby zagłosować