Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
konflikt w organizacji | ubezpieczenia społeczne | prawa Gossena | analiza tows | przywództwo | PR | corporate identity | gospodarka magazynowa |

Marketing globalny

Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia kraju pochodzenia. Ze względu na globalny charakter branż i produktów oraz globalny zasięg działalności marketing ten posługuje się w znacznym stopniu ujednoliconą kompozycją marketing-mix. Marketing globalny traktuje świat jako pojedynczy rynek, dzięki czemu firma działająca w skali globalnej może ponosić niższe relatywnie koszty marketingu, badań rozwojowych, produkcji, logistyki i promocji dla pozyskiwania lojalności klientów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Controlling - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing globalny

Marketing globalny
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 231 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii