Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ilościowa teoria pieniądza | koszty | metoda scenariuszowa | marketing bezpośredni | EVA | wykłady z marketingu | metody projekcyjne | macierz ADL |

Marketing globalny firmy

Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia kraju pochodzenia.

Ze względu na globalny charakter branż i produktów oraz globalny zasięg działalności marketing ten posługuje się w znacznym stopniu ujednoliconą kompozycją marketing-mix.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Controlling - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing globalny firmy

Marketing globalny firmy
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 189 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii