Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcje marketingu | plan promocji | kody kreskowe | rodzaje spółek | prezentacje z finansów przedsiębiorstwa | bezrobocie | próg rentowności | badania ankietowe |

Marketing międzynarodowy

Obejmuje znacznie więcej problemów, niż tylko eksport.   Prowadząc eksport firma sprzedaje swoje towary poza granicami kraju. Marketing międzynarodowy może agregować firmę w następujące rodzaje działań:
- produkcję za granicą,
- posiadanie zagranicznej filii,
- joint venture lub alians strategiczny z inną, np. zagraniczną firmą,
- produkcję lub dystrybucję własnych towarów i usług na licencji lub w ramach umowy franchisingowej.

Najbardziej rozwiniętą formą marketingu międzynarodowego jest marketing globalny,  w którym firma kontroluje oraz integruje szereg programów marketingowych w jeden globalny program. Chodzi o uzyskanie efektu synergicznego w ramach prowadzonej działalności, uwzględniając różnice w zakresie:
- kursów walut,
- stawek podatkowych,
- kosztów siły roboczej,
- poziomu kwalifikacji,
- dostępności surowców,
- ograniczeń handlu,
- wartości preferencji i kultur konsumentów,
- konkurencyjności na rynku, itp.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Etyka w marketingu międzynarodowym (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Test z marketingu międzynarodowego
12 stron(-y)
Marketing globalny - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego
16 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Międzynarodowy system walutowy - referat (⭐bibliografia)
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 192 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii