Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kontrola ryzyka | podstawy zarządzania | public relations | operacje repo | Adam Smith | EVA | transformacja systemowa w Posce | agregaty podaży pieniądza |

Marketing (strona: 11)

Bariery wejścia wyjścia do i z sektora - To oszacowanie przewidywanych zagrożeń sektora. Im są one wyższe,...)
Koncepcja cyklu życia sektora - Umożliwia zidentyfikowanie jego wieku przez badanie takich jego cech, jak kształtowanie się sprzedaży w ostatnich...)
Otoczenie konkurencyjne - Jest dla przedsiębiorstwa łatwiejsze do zidentyfikowania i obserwacji. W skład otoczenia konkurencyjnego wchodzą wszystkie podmioty...)
Zasady wyboru rynku docelowego - Dokonując wyboru rynku docelowego, warto w miarę możliwości przestrzegać następujących zasad: ...)
Kryteria segmentacji rynku - Odnoszące się do konsumenta można zakwalifikować do trzech obszernych grup. ...)
Cechy segmentów rynku - Poprawnie wyodrębniony segment rynku powinien się odznaczać czterema następującymi cechami. Segment rynku powinien być: ...)
Strategia me too - Biznesowa strategia me too (także nazywana "imitacyjną" lub "kopiącą") polega na wprowadzeniu na rynek produktu...)
Szczeliny w segmencie rynku - gaps - Przedsiębiorstwo może wykorzystywać istniejące w danym segmencie 'szczeliny'(gaps) wprowadzając produkt niepodobny do dominujących na rynku....)
Mapy percepcji produktu - Mapy percepcji produktu są istotnym narzędziem w strategii pozycjonowania produktu na rynku. Pozwalają one przedsiębiorstwom...)
Pozycjonowanie produktu - Każdy konsument posiada własne wyobrażenie o produktach, poddawane różnym uzupełnieniom i modyfikacjom. ...)
Koncepcja działania skoncentrowanego - Nie odnosi się do rynku jako całości, lecz do wyodrębnionego segmentu(ów) rynku. ...)
Koncepcja działania zróżnicowanego - Przedsiębiorstwo działa na rynku jako całość, nie traktując go jednak w sposób jednorodny. ...)
Koncepcja działania niezróżnicowanego - Rynek traktuje się jako całość. W stosunku do wszystkich konsumentów opracowuje się uniwersalną, odwołującą się...)
Synektyka - Synektyka jest to metoda twórczego rozwiązywania problemów, wykorzystująca zdolność i chłonność ludzkiego umysłu do łączenia...)
Zarządzanie wizerunkiem - Efektywne zarządzanie wizerunkiem polega na świadomym, systematycznym i długookresowym realizowaniu działań identyfikacyjnych umożliwiających: ...)
Efekt diabelski - Efekt diabelski znany również jako odwrócenie efektu aureoli, odnosi się do zjawiska, w którym ludzie...)
Public relations - PR - (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego...)
Interpretacja reklamy - Interpretując odebraną reklamę, potencjalny klient dokonuje oceny, czy ma ona jakiekolwiek znaczenie dla niego, dla...)
Tworzenie image firmy - Powstanie na świecie megakorporacji produkujących tysiące różnych, ciągle na dodatek doskonałych wyrobów, doprowadziło do poważnego...)
Co to jest reklama - Reklama najczęściej bywa przedstawiana jako komunikat, który ma za zadanie zwiększyć popyt, a w konsekwencji...)
Historia reklamy - Sięga początków wymiany towarowej, a więc czasów prehistorycznych. Babilońska tabliczka gliniana z około 3000 roku...)
Cena odstraszająca - w negocjacjach - Jest to przypadek kiedy dostawca proponuje cenę, która zraża do współpracy z nim. ...)
Satysfakcja konsumenta - Konsument zadowolony z jakości nabytego produktu niechętnie kupuje produkty innych firm. Badania przeprowadzone wśród szwedzkich...)
Lojalność wobec marki - Jacoby i Chestnud (1985) zdefiniowali przywiązanie do marki jako gotowość do ponawiania zakupów produktów danej...)
Pojęcie marki - Markę określa się jako nazwę, termin, symbol, wzór lub ich kombinację stworzoną celem identyfikacji dóbr...)
Brand - Sam termin 'marka' (brand) pochodzi od holenderskiego zwrotu 'brandmerk', który oznacza wypalony...)
Marketing-mix 4P McCarthyego - Marketing-mix jest kompozycją o hierarchicznej strukturze, złożoną z czterech podkompozycji: ...)
Orientacje rynkowe - Dzielimy na: 1. orientacja produkcyjna 2. orientacja dystrybucyjna...)
Strategie marketingowe banku - Strategia: - agregacyjna - opiera się na jednym programie...)
Etapy procesu dokonywania zakupu produktu - To: 1) odczucie potrzeby 2) ogólna wiedza o...)

Strona 11 z 27
<<<  -  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii