Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
test Durbina-Watsona | analiza PEST | cenowa elastyczność podaży | finanse publiczne | elastyczność popytu | prawo podaży | DAGMAR | szczeble zarządzania |

Marketing (strona: 2)

Content marketing - czym jest i do czego służy - Content marketing to strategia marketingowa polegająca na tworzeniu, publikowaniu i dystrybucji wartościowych i angażujących treści...)
Strategia rynkowa - dostosowanie ceny i jakości produktu lub usługi - Wśród wielu ważnych decyzji, które należy podjąć przy budowie strategii, dwie są szczególnie ważne: decyzje...)
Jakie umiejętności powinien mieć menedżer do spraw marketingu? - Pożądane umiejętności menedżerów marketingu to m.in.: • Umiejętności z dziedziny badań rynku, prac...)
CRM a utrzymanie więzi z klientem - Coraz częściej zadania działu handlowego podlegają modyfikacjom. W coraz większej ilości firm dostrzega się potrzebę...)
Obsługa klienta w logistyce i marketingu - Obsługa klienta  (ang. customer service) jak większość pojęć z dziedziny zarządzania nie jest rozumiana...)
Co wziąć pod uwagę przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy? - Przy dokonywaniu wyboru odpowiednich środków reklamy należy wziąć pod uwagę: ...)
Jak ustalić budżet promocji? - W celu przeprowadzenia efektywnych działań promocyjnych przedsiębiorstwo musi dysponować odpowiednimi zasobami finansowymi....)
Jakie wybrać formy promocji i jak zaprojektować jej efektywny przekaz? - Po określeniu adresatów i ustaleniu celu promocji, nadawca musi skonstruować efektywny przekaz. Budowa programu promocyjnego...)
Cele promocji w marketingu - Kolejnym krokiem w tworzeniu programu promocyjnego jest określenie celu (celów), jakie stawia się działaniom promocyjnym...)
Skuteczność działań promocyjnyh - Skuteczność oddziaływania promocji zależy od jej powiązań z pozostałymi działaniami marketingowymi, czyli kształtowaniem produktu, jego...)
Działania marketingowe w przedsiębiorstwie - Rozwój gospodarczy, wzrost konkurencji rynkowej, a także globalizacja działań rynkowych wymagają od firm funkcjonujących w...)
Rozwój produktu w skali międzynarodowej - Obecnie na rynku spotyka się niezliczoną liczbę produktów, wytwarzanych zarówno przez przedsiębiorstwa krajowe, jak i...)
Jaki jest zakres obowiązków kierownika produktu lub marki? - Kierownik taki podlega najczęściej dyrektorowi d/s marketingu. Ogólny zakres obowiązków...)
Jak wygląda Test Marketing czyli test marketingowy nowego produktu? - Polega on na sprawdzeniu reakcji rynku (nabywców, pośredników, konkurentów) na nowy produkt. ...)
Product Management - Product Management czyli zarządzanie produktem to dostosowywanie produktów i usług do aktualnych i przyszłych potrzeb...)
Rozciąganie marki i strategii rozciągania marki - Rozciąganie marki (linii): - polega na dodawaniu nowych wariantów produktów -...)
Jakie są korzyści z posiadania marek globalnych? - Korzyści z posiadania marek globalnych: - korzyści skali produkcji (przy rosnących kosztach prac...)
Marka własna - Terminem marka własna (marka handlowa, ang. private label, franc. marque de distributeur) określa się produkty...)
Elementy składowe Tożsamości Mix (Identity Mix) - To: Osobowość przedsiębiorstwa (Corporate Personality) - Jego podstawą jest rozumienie...)
Proces sprzedaży w CRM (Customer Relationship Management) - Każda branża posiada swoistą specyfikę. W każdej branży proces sprzedaży wygląda nieco inaczej. Jednak zawsze...)
Definicja CRM - czym jest Customer Relationship Management - CRM to skrót od angielskiego określenia zarządzania relacjami z klientem - Customer Relationship Management. Wcześniej...)
Historia CRM - krótka geneza Customer Relationship Management - Zmiany rynkowe oraz rozwój badań nad nową koncepcją marketingową powodują z jednej strony przeniesienie nacisku...)
Związek przedsiębiorstwa z klientem - Przedsiębiorstwo działa, ponieważ posiada klientów, z którymi utrzymuje związki. głównym celem działalności firmy jest budowanie...)
Marketing relacji - Funkcjonowanie organizacji gospodarczej w coraz bardziej złożonym i dynamicznym środowisku wymaga zrozumienia, którego nie może...)
Customer care - jakość usług w działalności marketingowej przedsiębiorstwa - W latach 80. i na początku 90. głównym trendem dominującym w firmach była ich restrukturyzacja....)
Początki marketingowej orientacji na klienta w ewolucji myśli marketingowej - W latach 80-tych i w pierwszej połowie lat 90-tych wiele przedsiębiorstw reprezentowało filozofię zorientowania na...)
Dystrybucja ekskluzywna - Dystrybucja ekskluzywna polega na oferowaniu produktów przez jednego (najwyżej kilku) pośredników działających na odpowiednim szczeblu(-ach)...)
Strategie wejścia na rynek - Przedsiębiorstwo wchodzące na nowy rynek lub planujące zaoferowanie nowego produktu na rynku już istniejącym musi...)
Strategie komunikacji (promocji) PUSH i PULL - Współpraca z niezależnymi pośrednikami i pozyskanie ich wsparcie jest kluczowym czynnikiem sukcesu w osiąganiu marketingowych...)
Strategie dyferencjacji - Każda z instrumentalnych strategii marketingowych może stać się podstawa do wyróżniania(zróżnicowania, dyferencjacji) oferty przedsiębiorstwa na...)

Strona 2 z 27
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii