Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
instrumenty polityki fiskalnej | system motywacji | cashflow | analiza marketingowa | Customer Care | metoda Hellwiga | IRR | prywatyzacja przedsiębiorstw |

Marketing (strona: 3)

Główne orientacje przedsiębiorstw na rynku - Wszystkie przemiany zachodzące w gospodarce światowej spowodowały wykształcenie się czterech głównych orientacji przedsiębiorstw na rynku:...)
Ewolucja teorii marketingu - Ewolucja teorii marketingu miała miejsce na przestrzeni lat i wynika z etapów rozwoju gospodarki światowej....)
Co to jest strategia push - pull - W strategii push przedsiębiorstwo (producent) wykorzystuje personel sprzedaży i politykę promocji do oddziaływania na poszczególne...)
Rodzaje dystrybucji - Kształtowanie strategii dystrybucji obejmuje także decyzje o jej intensywności. Może to być: ...)
Strategie cenowe przedsiębiorstwa - Metody kształtowania cen decydują o wyborze przez przedsiębiorstwo strategii cenowej. Jest to szczególnie istotne w...)
Wprowadzenie nowego produktu na rynek - Pojęcie nowy produkt nie jest jednoznaczne. Może ono oznaczać absolutnie nowy produkt lub też produkt...)
Strategia produktu - Oferując na rynku różne produkty przedsiębiorstwa zmuszone są do podejmowania wielu decyzji i działań z...)
Funkcje produktu w ujęciu marketingowym - Podstawową funkcją każdego produktu jest zaspokojenie potrzeby nabywcy. Najczęściej jest to więc użyteczność produktu. Oprócz...)
Definicja produktu w ujęciu marketingowym - Produkt to dobro materialne lub usługa pozwalające na zaspokojenie określonej potrzeby. Gdy do zaspokojenia tej...)
Klasyfikacja produktów w ujęciu marketingowym - Produkty oferowane nabywcom na rynku można klasyfikować według różnych kryteriów. ...)
Marketing wewnętrzny i jego założenia - Główne założenia marketingu wewnętrznego: 1. Każda firma (instytucja, organizacja) ma...)
Co to jest Model AIDA - W modelu AIDA, który odnosi się jedynie do reklamy, najbardziej istotne są jego pierwsze etapy....)
Analiza zachowań nabywców - Dzięki identyfikacji zróżnicowania nabywców (głównie ich preferencji) segmentacja rynku ma za zadanie sformułowanie takiego podziału...)
Analiza conjoint - Bardziej zaawansowaną metodą analizy marketingowej opartą na segmentacji rynku jest tzw. analiza conjoint. Stanowi ona...)
Otoczenie organizacji w działalności Public Reletions - Otoczenie organizacji w PR jest to tylko ta część publiczności (społeczeństwa), która ma z organizacją...)
Public relations a corporate identity - Wydaje się, iż ze względu na specyficzne cele działalności PR może być zintegrowana z CI...)
Corporate identity czyli system identyfikacji wizualnej - Corporate identity to grupa ściśle zdefiniowanych, powiązanych ze sobą elementów (logo i inne elementy graficzne,...)
Zjawisko stabilizacji wizerunku (image) przedsiębiorstwa - Jest to utrzymywanie się dotychczasowego jego stanu pomimo zmiany stanu czynników, które w przeszłości ukształtowały...)
Zjawisko aureoli i efekt diabelski w image firmy - Do pragmatycznego znaczenia pozytywnego wizerunku przyczynia się zjawisko aureoli, transferu image. Ogólne nastawienie do jakiegoś...)
Wizerunek (image) firmy jako cel Public Relations - Wizerunek (image) to wyobrażenie, jakie jedna lub wiele publiczności ma o osobie, przedsiębiorstwie lub instytucji;...)
Operacyjne cele Public Relations - Do grupy celów operacyjnych należy głównie: - dostarczanie rzetelnych wiadomości...)
Polityka Public Relations - Praktyka Public Relationsobejmuje m.in.: - określanie tożsamości firmy, ...)
Wewnętrzne i zewnętrzne Public relations - Public relations (PR) to świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz...)
Wybór polityki cen w turystyce - Wybór polityki cen wiąże się przede wszystkim z potrzebą dostosowania wielkości oferty do pojemności rynku,...)
Lojalność konsumenta wobec marki - W analizie zachowania nabywców bardzo ważną rolę odgrywa lojalność klientów, oznaczająca związek klienta z marką...)
Proces badania rynku - Definicja badania rynku: Badania rynku określa się jako: kompleks czynności...)
Potrzeby i ich hierarchia wg Maslowa - W dostarczaniu produktów będących przedmiotem konsumpcji ujawnia się rola nabywcy, występującego w imieniu konsumentów na...)
Produkt Cena Promocja Dystrybucja - Tak pokrótce można scharakteryzować składowe formuły 4P: Produkt jest to...)
Analiza struktury marketingu - Znając definicję i istotę marketingu należy dokonać analizy jego struktury. W tym względzie wyróżniamy: ...)
Definicja i istota marketingu - Marketing to dyscyplina naukowa, która powstała we współczesnych latach dwudziestych XX wieku. Jest ona reakcją...)

Strona 3 z 27
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii