Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia | polityka monetarna | zapasy | biznes plan | nlp | dochód narodowy | kurs walutowy | decyzje konsumenta na rynku |

Marketing (strona: 5)

Rodzaje zakupów - Rodzaje zakupów można sklasyfikować według różnych kryteriów, ale jednym z popularnych podejść jest podział na...)
Fazy w procesie zakupu - Podejmowanie decyzji o zakupie dóbr zaopatrzeniowych odbywa się etapami: -...)
Marketing zakupów - (lub zaopatrzenia) zdefiniować można jako przemyślany zespół decyzji i działań przedsiębiorstwa produkcyjnego określający jego politykę...)
Idealna koncepcja marketingu mix - Siła oddziaływania marketingowego równa jest w przybliżeniu sile najsłabszego instrumentu z formuły 4P. Idealnym rozwiązaniem...)
Marketing mix w dziedzinie usług 7p - To: 1. Produkt – (Product) 2. Cena...)
Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To 1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo,...)
Zalety i wady analizy GE - To: Zalety metody GE: - Uwzględnienie wielu czynników...)
Podstawowe założenia Metody GE - General Electric - To: 1. Pozycja i strategia poszczególnych SJB są uwarunkowane...)
Analiza BCG - Boston Consulting Group - Wychodzi z założenia, że jednym z głównych celów strategii jest umożliwienie przedsiębiorstwu optymalnej alokacji zasobów,...)
Udział w rynku - To procentowy stosunek pomiędzy określona ilościowe (udział ilościowy) lub w jednostkach pieniężnych (udział wartościowy) wielkości...)
Cechy fazy schyłkowej rynku - To: 1. pojawienie się nowych technologii produkcji i sposobów zaspokajania...)
Cechy fazy dojrzewania rynku - To: 1. nasilenie konkurencji o udział w rynku ...)
Cechy fazy wzrostu rynku - To: 1. szybko wzrastający popyt 2. szybki wzrost...)
Cechy fazy tworzenia się rynku - To: 1. wysokie koszty obniżane zaraz ze wzrostem produkcji i...)
Trzy poziomy konkurencji rynkowej - To: 1) pomiędzy firmami i sektorami oferującymi produkty będące względem...)
Analiza segmentowa - Ma na celu wyczerpujące przedstawienie różnych możliwości, sposobów podziału rynku na względnie jednorodne grupy nabywców,...)
Jakościowa analiza rynku - To: - Określenie rodzaju konsumentów (użytkowników) oraz ustalenie ich potrzeb,...)
Rentowność rynku - To oszacowanie przeciętnej stopy zysku jaką uzyskują z operacji na danym rynku (firmy już na...)
Dynamika rynku oraz czynniki na nią wpływające - Dynamika rynku odnosi się do tempa zmian i wzrostu w określonym sektorze lub na konkretnym...)
Pojemność rynku - To wielkość masy towarowej, która przy danych cenach i przy danych dochodach może być sprzedana...)
Wielkość rynku - To ilościowy stan rynku w danym momencie lub okresie czasu (jako wartość średnią) wyrażoną liczbą...)
Strategiczna jednostka biznesu i jej cechy - Strategiczna jednostka biznesu celowo ukształtowana i organizacyjnie wyodrębniona dziedzina interesów przedsiębiorstwa, względnie jednorodna z punktu...)
Funkcje misji - To: 1. ukierunkowująca- daje podstawę do formułowania głównych strategicznych celów...)
Decyzje marketingowe - To decyzje ogólne i decyzje kierunkowe, podejmowane głównie przez zarząd przedsiębiorstwa w odniesieniu do jego...)
Funkcje zarządzania marketingowego - To: 1. Funkcje przygotowawcze - gromadzenia informacji rynkowej, badanie rynku,...)
Marketing a zarządzanie marketingiem - Definicje: 1. Marketing to całość uogólnionej wiedzy na temat zasad,...)
Zasady marketingu - Zasady marketingu stanowią fundamenty skutecznej strategii marketingowej dla każdego przedsiębiorstwa. ...)
Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa - Ewolucja orientacji przedsiębiorstwa odzwierciedla zmieniające się podejścia do zarządzania oraz relacji z klientami. Począwszy od...)
Struktura zarządzania przedsiębiorstwem - Wyróżniamy trzy zasadnicze wymiary zarządzania: 1. według przedmiotu zarządzania: dziedziny...)
Parametry obsługi klienta - Są one kojarzone ze zróżnicowanymi potrzebami klientów i dlatego ich rodzaje oraz przypisywana im ranga...)

Strona 5 z 27
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii