Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koszty produkcji | metody walki z inflacją | macierz Ansoffa | matematyka finansowa | fucje i przejęcia | system walutowy | równowaga konsumenta | model Portera |

Marketing (strona: 6)

Reklama produktu - Stosuje się ją podczas wprowadzania nowego produktu na istniejący już rynek, podczas wejścia z danym...)
Reklama firmy - Stosuje się ją dla wzmocnienia pozycji firmy na rynku wśród konkurentów, zawiązania i utrzymania więzi...)
Branding w sektorze usług medycznych - Najważniejszym wyzwaniem stojącym przed marketingiem w dziedzinie usług medycznych jest poszukiwanie sposobów odróżnienia się od...)
Metody walki z podróbkami produktów i marek - Są to m.in.: - rejestracja znaku towarowego ® ™ ...)
Strategie pozycjonowania marki - omówienie 22 strategii pozycjonowania marki - Oto omówienie kilku strategii pozycjonowania marki: Pozycjonowanie w jednym segmencie...)
Kryteria pozycjonowania marki - Wyróżnić możemy następujące kryteria: 1. Charakterystyka producenta (kultura firm, misja,...)
Strategia marki indywidualnej - wady i zalety - To: Zalety: - można różnicować ofertę produktów pod...)
Strategia marki rodzinnej - wady i zalety - To: Zalety: - silna pozycja marki, tworzy ją...)
Cechy dobrej marki - Marka powinna być: - krótka i prosta -...)
Kryteria kreowania nazwy marki - Wyróżnić możemy marki: - bazujące na nazwisku -...)
Proces tworzenia marki - W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów: 1....)
Elementy marki - To przede wszystkim: - nazwa marki - jej logo ...)
Istota dystrybucji - Istota dystrybucji w biznesie jest niezwykle istotna dla sukcesu firmy na rynku. Obejmuje ona proces...)
Potrzeby człowieka wg A. Maslowa - Potrzeby człowieka wg Maslowa to hierarchiczny system 5 podstawowych potrzeb w postaci piramidy. Są nimi...)
Formuła 7S - To zaproponowany przez R. Pascale'a i A. Athosa sposób analizy systemów zarządzania, oparty na wyróżnieniu...)
Targi i wystawy w marketingu - Targi i wystawy to formy promocji o wieloletniej tradycji. W tym typie wspierania sprzedaży istotna...)
Telemarketing - Jest jedną z technik marketingu, w której podstawowym nośnikiem komunikacji jest telefon, a podstawowym instrumentem...)
Direct mail - Jest najbardziej popularną formą marketingu bezpośredniego polegającą na dystrybucji materiału reklamowego (ulotek) za pomocą poczty...)
Marketing bezpośredni - Obejmuje on takie formy promocji, w których kontakt między nadawcą a odbiorcą przekazu promocyjnego ma...)
Reklama outdoor - Outdoor tzn. reklama zewnętrzna dzieli się na reklamę ruchową i nieruchową. Reklama nieruchowa obejmuje tablice,...)
Reklama w marketingu - Reklama jest uważana za najbardziej popularną formę promocji, jedno z głównych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa...)
Strategia pull i push - W swej działalności promocyjnej firma może uznać za głównych adresatów przedsiębiorstwa handlowe, będące pośrednimi ogniwami...)
Odbiorcy działań promocyjnych - Podjęcie skutecznych decyzji promocyjnych jest w dużym stopniu uzależnione od właściwego określenia adresatów promocji, czyli...)
Promotion mix w marketingu - Promocja jako integralna część marketingu mix sama również tworzy kompozycję określaną jako promotion mix, w...)
Promocja jako element strategii marketingowej - Promocja jest integralnym elementem strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Obejmuje ona zestaw środków, za pomocą których przedsiębiorstwo...)
Amplifying - (z ang. wzmacniający) jest to proces polegający na szerzeniu pozytywnych opinii na temat danego produktu...)
Dualna koncepcja marketingu - Rozróżnia marketing jako: 1. koncepcję zarządzania: a)...)
Wady franchisingu dla biorcy licencji - Możemy wyróżnić m.in. następujące wady umowy franchisingowej (franczyzy) dla biorcy licencji: ...)
Zalety i wady franchisingu dla biorcy licencji (franchisobiorcy) - Z punktu widzenia biorcy franchising ma następujące zalety: • biorca...)
Wady franchisingu dla dawcy licencji - Możemy wyróżnić m.in. następujące wady umowy franchisingu (franczyzy) dla dawcy licencji: ...)

Strona 6 z 27
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>