Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
polityka monetarna | proces produkcyjny | cenowa elastyczność popytu | mikroekonomia | czynniki wpływające na kurs walutowy | prognoza sprzedaży | krzywa Philipsa | przedsiębiorczość |

Marketing (strona: 9)

Marketing według Philipa Kotlera - Według profesora Philipa Kotlera marketing to zyskowne zaspakajanie potrzeb odbiorców czyli sposób działania firmy na...)
Marketing relacyjny - Jest to proces, który polega na stworzeniu bazy danych o już posiadanych klientach oraz klientach...)
Istota nauki marketingu - Istota marketingu sprowadza się do podporządkowania wszystkich działań w sferze produkcji i obrotu towarowego życzeniom...)
Geneza marketingu - Możemy wyróżnich cztery podstawowe okresy (orientacje marketingowe) w rozwoju marketingu: ...)
Co to jest marketing - To: - organizowanie działalności w zakresie sprzedaży (szybko, dobrze sprzedać...)
Definicja reklamy - Jest celową, płatną działalnością podejmowaną przez producenta bądź usługodawcę zmierzające do takiego poinformowania klienta o...)
Cechy reklamy - Charakterystyczne cechy reklamy, które wyróżniają się spośród innych narzędzi promocji to: ...)
Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu...)
Funkcje reklamy - Reklama jest ważnym składnikiem promocji polegającej na przekazywaniu informacji związanych z jakąś koncepcją, produktem lub...)
Narzędzia marketingu bezpośredniego - To: 1. Marketing katalogowy: - wysyłanie katalogów ...)
Produkty epizodycznego zakupu - Produkty epizodycznego zakupu są to produkty rzadko nabywane przez klientów. Produkty te powinny posiadać pewne...)
Produkty okresowego zakupu - Produkty okresowego zakupu stanowią kategorię towarów, które są nabywane przez konsumentów dość rzadko i zwykle...)
Produkty częstego zakupu - To np. żywność, napoje, gazety. Czas i wysiłek związany...)
Postępowanie klienta na rynku - Postępowanie konsumenta na rynku składa się z pięciu faz: 1....)
Znaczenie polityki promocji - Znaczenie i miejsce polityki promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa wynika z faktu, iż szeroko rozumiana...)
Polityka promocji - Stanowi jedno z głównych - obok polityki produktu, cen i dystrybucji - narzędzi kierowania przez...)
Procedury formułowania strategii marketingowych - Wyróżniamy: 1. Podejście modelowe (planistyczne), zakładające uporządkowany i systematyczny tryb...)
Fazy cyklu życia produktu - Cykl życia to okres, w którym produkt znajduje nabywców na rynku. W tym okresie występują...)
Wartość marki - Jest to wartość dodana produktu, wynikająca z faktu stosowania danej marki z pominięciem atrybutów użytkowych...)
Metody projekcyjne - Celem tych metod jest ustalanie przyczyn zachowań konsumentów na rynku poprzez poznanie osobowości, postaw itp....)
Metody eksperymentalne - Są to sposoby badania zachowania nabywców w sztucznie zaaranżowanych lub zbliżonych do naturalnych warunków sprzedaży...)
Metody ankietowe - Należą do badań sondażowych rynków pośrednich. Odgrywają największą rolę w badaniach rynku. Instrumentem pomiarowym jest...)
Badania panelowe - Panel jest to stała reprezentacja populacji generalnej (np. konsumentów, sklepów itp.) wybrana do wielokrotnych badań...)
Pozycjonowanie oferty na rynku - Jest to świadome usytuowanie oferty w wyobraźni nabywców z punktu widzenia jej najistotniejszych atrybutów. ...)
Istota segmentacji rynku - Segmentacja jest to podział rynku wg określonych kryteriów na jednorodne grupy nabywców, czyli segmentów, które...)
Dysonans pozakupowy - Konsekwencją braku satysfakcji jest dysonans. Ważną umiejętnością firm jest umiejętność redukowania dysonansu. ...)
Postępowanie klientów na rynku - Orientacja rynkowa stawia w centrum procesów decyzyjnych firmy konsumenta i jego potrzeby. ...)
Znaczenie marketingu - Znaczenie marketingu określają zasady koncepcji marketingowej: 1. Przyjęcie za punkt...)
Elementy marketingu - Marketing-mix jest kompozycją czterech podsystemów: 1. Podsystem informacji rynkowej (badania...)
Instrumenty marketingowe - Wśród rozmaitych prób przedstawienie typowej struktury marketingu-mix największą popularność zyskała tzw. koncepcja czterech P (4P):...)

Strona 9 z 27
<<<  -  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii