Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie zapasami | obliczanie zdolności kredytowej | analiza konkurencji | fuzje i przejęcia | komunikacja werbalna | rezerwa obowiązkowa | wizja | testy z zarządzania |

Nazwa marketingowa


To inaczej nazwa brandingowa, nazwa marki (ang. brand name). Jest to nazwa własna produktu, usługi lub firmy (także sklepu, placówki usługowej itp.) nadana im na stałe, w sposób oficjalny i publiczny (rynkowy), w celach brandingowo-promocyjnych; podstawowy nośnik tożsamości marki (główny identyfikator marki).
Nazwa marketingowa jest w istocie nazwą marki, jej znakiem słownym - konstytuuje markę oraz, potencjalnie, projektuje atrybuty jej psychologicznego wizerunku i przekazuje na jej temat określony komunikat nazewniczy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Strategia i polityka marketingowa firmy
14 stron(-y)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
17 stron(-y)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (⭐bibliografia)
37 stron(-y)
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Test z marketingu
8 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Nazwa marketingowa

Nazwa marketingowa
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 197 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować