Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
bezrobocie naturalne | krzywa Laffera | ROS | psychologia zarządzania | prezentacje z analizy finansowej | przykładowy plan marketingowy | zdolność kredytowa | biznes plan |

Ocena słabych i silnych stron konkurencji


W tym celu należy na bieżąco gromadzić kluczowych informacji o sprzedaży, udziale w rynku, rentowności sprzedaży, stopy zwrotu z kapitału, przepływach gotówkowych, nowych inwestycjach i stopniu wykorzystania zdolności wytwórczych. Zazwyczaj przedsiębiorstwa poznają słabe i mocne strony konkurentów na podstawie danych wtórnych, doświadczeniu osobistemu personelu i zasłyszanym opiniom; mogą one pogłębiać swoje informacje dzięki badaniom marketingowym. Wiele przedsiębiorstwa stosuje benchmarking tj. równanie do najlepszych jako najskuteczniejszą metodę na poprawę swej pozycji konkurencyjnej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej
20 stron(-y)
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego (⭐bibliografia)
33 stron(-y)
Biznes plan hurtowni artykułów papierniczych
21 stron(-y)
Analiza SWOT - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Konkurencja rynkowa - referat (⭐bibliografia)
12 stron(-y)
Analiza SWOT przedsiębiorstwa Reebok
12 stron(-y)
Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. (⭐bibliografia)
21 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza marketingowa » Ocena słabych i silnych stron konkurencji

Ocena słabych i silnych stron konkurencji
Ocena: 8.8 / 10
Liczba głosów: 175 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować