Odbiorcy działań promocyjnych
Podjęcie skutecznych decyzji promocyjnych jest w dużym stopniu uzależnione od właściwego określenia adresatów promocji, czyli osób lub instytucji, na które ma ona oddziaływać. Istotne jest więc ustalenie:
• segmentów rynku (grup nabywców), które dla przedsiębiorstwa są najbardziej istotne jako nabywcy jego produktów,
• liderów opinii, czyli osób mających wpływ na postępowanie innych ludzi.
Zgodnie z marketingową koncepcją działania przedsiębiorstwa, nabywcy nie są
traktowani jako jednorodna grupa, lecz jako zróżnicowane segmenty rynku. Te docelowe segmenty rynku można podzielić na:
• segment nabywców indywidualnych (poszczególnych grup konsumentów czy gospodarstw domowych),
• segment nabywców instytucjonalnych (przedsiębiorstw i innych instytucji np. szkół, szpitali).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (10 stron A4)
3. (17 stron A4)
4. (8 stron A4)
5. (51 stron A4)
6. (16 stron A4)
7. (39 stron A4)
8. (38 stron A4)
9. (10 stron A4)
10. (11 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (1.1 stron)
2. (0.9 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (1.2 stron)
9. (1 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Odbiorcy działań promocyjnych
Odbiorcy działań promocyjnych
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 208 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|