Operacyjne cele Public Relations
Do grupy celów operacyjnych należy głównie:
- dostarczanie rzetelnych wiadomości o organizacji, wychodzenie naprzeciw zainteresowaniu otoczenia, potrzebom informacyjnym otoczenia związanym z organizacją, w tym pracowników na temat celów organizacji;
- prezentowanie stanowiska organizacji w sprawach interesujących otoczenie;
- śledzenie opinii publicznej, oczekiwań otoczenia względem organizacji lub szeregu organizacji tego samego typu, badanie stopnia akceptowania organizacji przez otoczenie, nastawienia i zachowania otoczenia względem organizacji,
- uzupełnianie wiadomości otoczenia na temat celów, polityki, zasad postępowania, interesów, racji organizacji,
- pozyskiwanie zrozumienia i rozumienia dla spraw i racji organizacji,
- zapoznawanie otoczenia z produktami (ofertą) organizacji,
- poprawa stosunków z wpływowymi osobami w instytucjach, władzach z reprezentantami opinii publicznej, środowiskami opiniotwórczymi (media, liderzy poglądów itp.),
- dostosowywanie działalności, zasad postępowania, polityki do oczekiwań otoczenia.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (20 stron A4)
2. (14 stron A4)
3. (14 stron A4)
4. (58 stron A4)
5. (30 stron A4)
6. (19 stron A4)
7. (6 stron A4)
8. (17 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.4 stron)
3. (0.5 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.5 stron)
6. (1.4 stron)
7. (1.4 stron)
8. (1 stron)
9. (0.7 stron)
10. (0.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Operacyjne cele Public Relations
Operacyjne cele Public Relations
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 76 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|