Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
macierz ADL | wykłady z marketingu | ROS | metody zarządzania | negocjacje zbiorowe | prywatyzacja przedsiębiorstw | dług publiczny | zysk brutto |

Parametry obsługi klienta

Są one kojarzone ze zróżnicowanymi potrzebami klientów i dlatego ich rodzaje oraz przypisywana im ranga zmieniają się w zależności od segmentu rynku, rodzaju dostarczanych dóbr i usług, skali i systemu organizacji dostaw i nasilenia konkurencji.

Standaryzowane parametry obsługi wyrażają konkretne oczekiwania i wymagania klientów, a najważniejsze z nich definiują obsługę i jej poziom na danym rynku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Logistyczna obsługa klienta
17 stron(-y)
Zarządzanie logistyką - wykłady
22 stron(-y)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec
9 stron(-y)
Dystrybucja towarów w przykładowym przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Model ekonometryczny - aktywność zawodowa
12 stron(-y)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
16 stron(-y)
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Parametry obsługi klienta

Parametry obsługi klienta
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 167 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii