Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
podstawy makroekonomii | teoria użyteczności | logistyka dystrybucji | zabezpieczenia kredytów | socjometria | instrumenty polityki fiskalnej | teorie motywacji | DCF |

Plan marketingowy (strona: 1)

Jak przygotować plan marketingowy - Zanim przystąpimy do sporządzenia planu marketingowego musimy zrozumieć zasady planowania marketingowego. Trzeba rozbić proces planowania...)
Specyfika usług medycznych - Rozpoczynając planowanie działań marketingowych w placówkach służby zdrowia należy wziąć pod uwagę specyfikę usług medycznych...)
Zadania operacyjnego planu marketingowego - To: - konkretne sformułowanie celu, - charakterystyka rynku...)
Funkcje operacyjnego planu marketingowego - To: - determinuje ocenę realności planowanych przedsięwzięć rynkowych, ...)
Elementy planu marketingowego - Plan marketingowy składa się z: 1. Streszczenia dla kierownictwa ...)
Definicja planu marketingowego - Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym...)
Adresaci planu marketingowego - To: 1. Menedżerowie i pozostali pracownicy - celem jest wskazanie...)
Funkcje planu marketingowego - Plan marketingowy to dokument, który pełni wiele różnych funkcji w ramach działalności marketingowej przedsiębiorstwa. ...)

2001-2024 © ABC Ekonomii