Planowanie marketingowe
Stanowi logiczny ciąg działań prowadzących do ustalenia celów rynkowych i określenia sposobów ich realizacji.
Planowanie jest także narzędziem kontroli przebiegu realizacji celów i strategii marketingowych przedsiębiorstwa.
Rola planowania i planu marketingowego w warunkach gospodarki rynkowej rośnie, ponieważ umacnia się konkurencja wewnętrzna i zewnętrzna na rynku, pojawiają się nowe pomysły, zmieniają się potrzeby i wymagania nabywców itp.
Plan marketingowy sporządza się dla:
- własnych potrzeb firmy, gdyż ułatwia on zarządzanie firmą i działalnością marketingową.
- potrzeb zewnętrznych (banki, rada nadzorcza).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (16 stron A4)
2. (18 stron A4)
3. (28 stron A4)
4. (10 stron A4)
5. (16 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (17 stron A4)
8. (20 stron A4)
9. (22 stron A4)
10. (25 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.6 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.2 stron)
4. (1.4 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.5 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Planowanie marketingowe
Planowanie marketingowe
Ocena: 8.6 / 10 Liczba głosów: 220 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|