Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing | zarządzanie ryzykiem | strategia konkurencji Portera | wydatki budżetu państwa | wykłady z zarządzania zasobami ludzkimi | badania marketingowe | proces dystrybucji | analiza konkurencyjna |

Planowanie marketingowe


Stanowi logiczny ciąg działań prowadzących do ustalenia celów rynkowych i określenia sposobów ich realizacji.

Planowanie jest także narzędziem kontroli przebiegu realizacji celów i strategii marketingowych przedsiębiorstwa.

Rola planowania i planu marketingowego w warunkach gospodarki rynkowej rośnie, ponieważ umacnia się konkurencja wewnętrzna i zewnętrzna na rynku, pojawiają się nowe pomysły, zmieniają się potrzeby i wymagania nabywców itp.

Plan marketingowy sporządza się dla:
- własnych potrzeb firmy, gdyż ułatwia on zarządzanie firmą i działalnością marketingową.
- potrzeb zewnętrznych (banki, rada nadzorcza).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Budowa strategii marketingowej
8 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Badania marketingowe - Lotto (projekt)
18 stron(-y)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych
28 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Planowanie marketingowe

Planowanie marketingowe
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 220 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować