Planowanie na poziomie strategicznym
To:
• stawiamy cele, które dotyczą szeroko rozumianego rozwoju firmy
• dane wejściowe: słabe i silne strony firmy, raporty, prognozy.
• wynikiem powinny być szeroko rozumiane programy inwestycyjne (inwestycje w rynek jak i technologie) oraz programy produkcyjne (programy sprzedaży)
• procedury służące do wyboru, kreowania wyniku i kryteria: maksymalizacja wartości oczekiwanej sukcesu (MAX E), stopa zwrotu (ROR), macierz BCG, analiza SWOT
Informacje SWOT (Strenghts-Weaknesses-Opportunities-Threats)
- OT: raporty krajowe, międzynarodowe, prognozy firmy, scenariusze rozwoju rynku
- SW: zdolności wytwórcze, poziom jakości, poziom kosztów, zatrudnienie, kwalifikacje, poziom wykształcenia pracowników
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (1 stron A4)
3. (35 stron A4)
4. (2 stron A4)
5. (31 stron A4)
6. (17 stron A4)
7. (43 stron A4)
8. (21 stron A4)
9. (42 stron A4)
10. (13 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.4 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.1 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.6 stron)
7. (0.5 stron)
8. (0.3 stron)
9. (0.4 stron)
10. (1.4 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Planowanie na poziomie strategicznym
Planowanie na poziomie strategicznym
Ocena: 9.7 / 10 Liczba głosów: 232 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|