Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ERP | alianse strategiczne | corporate identity | analiza konkurencyjności | algorytm transportowy | teoria zachowań konsumenta | rozliczenia bezgotówkowe | Just in time |

Podstawowe założenia Metody GE - General Electric

To:

1. Pozycja i strategia poszczególnych SJB są uwarunkowane przez czynniki zewnętrzne opisujące atrakcyjność rynku oraz czynniki wewnętrzne opisujące pozycje konkurencyjna danej SJB
2. Dla każdej SJB należy przeprowadzić odrębna analizę otoczenia i uwarunkowań wewnętrznych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Charakterystyka zarządzania przez wyjątki - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
17 stron(-y)
Prognozowanie i symulacje - teoria i zadania
17 stron(-y)
Ściąga z logistyki
5 stron(-y)
Zagadnienia egzaminacyjne z ekonometrii z omówieniem
23 stron(-y)
Wykłady z makroekonomii
14 stron(-y)
Metoda simplex - zadania z programowania liniowego
9 stron(-y)
Controllingowy system zarządzania projektami inwestycyjnymi (⭐bibliografia)
20 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie strategiczne » Podstawowe założenia Metody GE - General Electric

Podstawowe założenia Metody GE - General Electric
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 223 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii