Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
obliczanie zdolności kredytowej | metoda scenariuszowa | zarządzanie jakością | globalizacja | DMAIC | style kierowania | rentowność sprzedaży | polityka personalna |

Pojęcie misji firmy


Misja to podstawowa rynkowa funkcja firmy, rola, jaką przedsiębiorstwo zamierza odgrywać wobec otoczenia, głównie wobec odbiorców.

Określenie misji wymaga znalezienia odpowiedzi na pytania: czyje i jakie potrzeby gotowe jest zaspokoić przedsiębiorstwo? Deklaracja misji obejmuje: sformułowany główny cel tzn. co przedsiębiorstwo chciałoby osiągnąć, działając w otoczeniu rynkowym.

Koncepcja misji firmy wynika z głównej idei współczesnego marketingu co oznacza, że formy osiągają długofalowy sukces, jeżeli realizują swoje cele ekonomiczne, przez podporządkowanie swojej działalności, zaspokajaniu potrzeb odbiorców.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Analiza strategii firmy
51 stron(-y)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Marketing międzynarodowy - praca (⭐bibliografia)
29 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie » Pojęcie misji firmy

Pojęcie misji firmy
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 211 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować